آرایش و زیبایی شیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید عینک آفتابی بر اساس مدل چهره. برای این که مطمئن شوید چه عینکی برای صورت شما مناسب است، باید ابتدا فرم صورت خود را بشناسید. فرم صورت شما ممکن است گرد، بیضی شکل، قلبی شکل یا مربعی شکل باشد. در این پست از آرایشیک، شما را با تشخیص فرم صورت و خرید عینک آفتابی بر اساس آن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید عینک آفتابی بر اساس مدل چهره خرید عینک آفتابی بر اساس مدل چهره

انتخاب عینک آفتابی بر اساس مدل چهره

 اندازه صورت : هرچه صورتتان کوچکتر باشد، عینک آفتابی هم کوچکتر و برعکس. البته، مد روز در اینباره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این قانون دخالت می‌کند، همانطور که می‌بینید این روزها عینک بزرگ رواج پیدا کرده است. اما زمانی که می‌خواهید ارزیابی کنید عینکی که انتخاب می‌کنید چقدر بزرگ باشد، اندازه صورتتان را به یاد داشته باشید.

خرید عینک آفتابی بر اساس مدل چهره

 شکل صورت : با چهره های بیضی هر نوع فریم عینکی همخوانی دارد. اشخاصی که صورت گرد دارند باید به دنبال فریم های با سبک گوشه دار یا مستطیل شکل باشند تا صورتشان کشیده تر و نازکتر به نظر بیاید. با صورت های مربعی هم فریم های بیضی شکل همنشینی دارند در حالیکه عینک های گرد با چهره های مستطیلی و دراز زیبا می‌شوند.

رنگ پوست ; افرادی که رنگ چهره روشنی دارند باید عینک هایی انتخاب کنند که فریمی سبک و نازک دارند و در رنگ هایی روشن همچون صورتی یا بنفش هستند. صورت های تیره تر با عینک هایی به رنگ متالیک همچون طلایی یا نقره‌ای زیباتر به نظر می رسند. عینک مشکی هم رنگی است که با هر رنگ پوستی همنشینی دارد.

خرید عینک آفتابی بر اساس مدل چهره

نوع موها : موهای نرم و مجعد با فریم های بدون قاب عالی می‌شوند. موهای کاملاً صاف هم با فریم های گرد خیلی خوب می‌شوند.

ایده هایی شیک و بروز همراه با آرایشیک داشته باشید.
  • ۹۸/۰۳/۱۸
  • سارا مهربان

عینک آفتابی

مدل چهره

نظرات (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست
    وقتی که شاعر حرف دارد آخر دنیاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی