آرایش و زیبایی شیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خیلی از ما ایرانی‌ها ناخودآگاه به رنگ مشکی عادت کرده‌ایم و زمانی هم که می‌خواهیم لباس‌های رنگیمون رو با هم ست کنیم با مشکل مواجه می‌شیم. امروز میخام نکاتی درباره رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند رو براتون بذارم. ببینید که چقدر این ترکیب رنگ‌ها زیبا و چشم نوازن. من خودم عاشق رنگهای پاستلی و ترکیب اونها با رنگ‌های تند هستم که خیلی مد است. رنگ‌های پاستلی در میانه چرخه رنگ قرار دارند و اشباع کمی دارند. یعنی با رنگ سفید مخلوط شده‌اند و کمرنگ‌تر از رنگ‌های اصلی هستند. در ادامه آرایشیک به سوال چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند پاسخ خواهد داد.

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند

ست سبز و زرد

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند

هیچ چیز هیجان انگیزتر از غلت زدن روی چمن‌های پارک زیر نور آفتاب تابستان نیست و این ترکیب رنگ همیشه من را یاد این احساس خوب کودکی‌ام می‌اندازد. اگر رنگ پوستتان تیره است، زرد خردلی و سبز تیره انتخاب کنید و اگر پوستتان سفید است، زرد لیمویی را با سبز مگسی بپوشید.

مانتو یا کت زرد با یک تاپ یا بلوز گیپور سفید یا طوسی ساده همراه با شلوار جین پیشنهاد می‌شود. توصیه می‌شود که از اکسسوری‌های سفید یا طلایی با این ست لباس استفاده کنید. سعی کنید در ترکیب رنگ‌ها جسور باشید و از امتحان آنها با هم نترسید. توصیه من به شما خریدن لباس‌های ساده و بدون طرح است، چون لباس‌های ساده راحت‌تر با هم ست می‌شوند.

ست آبی کم رنگ و صورتی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟

هیچ چیز به اندازه رنگ‌های پاستلی بهار را به خوبی توصیف نمی‌کند. شاید این دو رنگ کمی بی‌حال به نظر بیاید ولی اگر به خوبی باهم ست شوند، به اندازه رنگ‌های پررنگ به زیبایی به تن شما جلوه می‌کنند. رنگ مناسب با این دو رنگ هم سفید است. توصیه من استفاده از کفش سفید با این ست لباس است. کم کم متخصص خواهید که چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند.

ست قرمز و آبی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟

این ترکیب از آن دست ست‌هایی است که از قدیم تا الان خیلی در مد و فشن به آن توجه شده و آن قدر ترکیب قوی‌ای است که هیچ وقت از مد نمی‌رود. پیشنهاد ما به شما شلوار جین سورمه‌ای با مانتوی قرمز است. البته طیف قرمز خیلی گسترده است و شما می‌توانید به سلیقه خودتان قرمز مطلوبتان را انتخاب کنید.

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟

این ست قدرتمند و چشمنواز که امسال مد شده و به قدری گیراست که نیازی به ترکیب آن با سفید یا کرم هم ندارید. این ست هم به جواهرات سفید و هم به زرد می‌آید. آبی کاربنی و فیروزه‌ای من را یاد کاشی کاری‌های معماری ایرانی ‌می‌اندازد.

ست نارنجی و آبی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟[/caption]

10 ست برتر رنگ لباس 2018

اکثر ما شلوار جین آبی داریم. ولی تا به حال این رنگ را با یک تاپ نارنجی امتحان کردید؟ یا یک مانتوی آبی پررنگ با شال یا روسری با رگه‌های نارنجی و کیف نارنجی؟ به یک کیف آبی هم می‌شود فکر کرد. اما کفش چطور؟ پیشنهاد ما برای رنگ کفش یک رنگ خنثی مثل سفید یا کرم است. بهتر است کفشتان روباز باشد.  البته مشکی هم می‌تواند با این ترکیب قابل قبول باشد. سعی کنید کیف و کفشتان را یک رنگ انتخاب نکنید، چون این کارتقریباً از مد افتاده و قدیمی است.

ست قهوه‌ای کمرنگ و عنابی

[caption id="attachment_34378" align="alignnone" width="800"]چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟

رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند کرم و قهوه‌ای کمرنگ به تنهایی شما را بی‌حال و پیر نشان می‌دهد اما اگر آن را با زرشکی عنابی ست کنید، یک ست باکلاس خواهید داشت. اگر قد کوتاه هستید، شلوارچسب عنابی را با مانتو یا کت قهوه‌ای کمرنگ ست کنید. دامن و جوراب شلواری هم انتخاب خوبی است. اگر قد بلند هستید دستتان بازتر است و می‌توانید شلوار کرم را با مانتوی عنابی ست کنید. پیشنهاد آرایشیک شلوار عنابی، بلوز کرم قهوه‌ای و کیف و کفش عسلی است. کیف و کفش عسلی یک ترکیب رویای برای این ست لباس است. شما می‌تواند از یک رویه لباس کرم با لمه‌های طلایی برای فصل سرد استفاده کنید. این ست لباس بیشتر با رنگ‌های پاییزی هارمونی دارد و می‌تواند انتخابتان برای این فصل باشد.

ست نارنجی و مشکی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟ چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند؟

شلوار چسب مشکی با پالتوی نارنجی. شال مشکی هم مکمل خوبی برای آن است. توصیه آرایشیک استفاده از کیف و کفش مشکی با این ست زیباست. سعی کنید تنها یک بار نارنجی را استفاده کنید تا به خوبی جلوه کنند و سایر لباسهایتان را مشکی انتخاب کنید.

 ست طوسی و صورتی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند[/caption]

یک شلوار طوسی با مانتوی صورتی ترکیب رنگ مناسبی برای همه فصل‌هاست. این دو رنگ مکمل به دلیل علاقه ذاتی خانم‌ها به صورتی در کمد هر خانمی به راحتی پیدا می‌شود و به راحتی با کیف و کفش مشکی ست می‌شود.

ست بنفش و مرجانی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند

رنگ مرجانی نوعی نارنجی مایل به صورتی است که امسال خیلی مد شده است. این دو رنگ کنتراست خوبی باهم دارند ولی اصلاً جیغ و زننده نیست. این ترکیب تقریباً تابستانی به همه پوست‌ها می آید. یک بلوز مرجانی را با کیف بنفش ست کنید.یک ست جواهرات زرد رنگ بیاندازید.

ست سفید و بنفش آلویی

چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند

درست است که سفید به همه رنگ‌ها می آید ولی ترکیب آن با بنفش چیز دیگری است. این ست هم برای روز و هم مناسب شب است. هم جواهرات سفید و زرد به آن می‌ آید. پیشنهاد ویژه آرایشیک ست کردن این ترکیب با عینک آفتابی پلنگی است که این روزها بیشتر ستارگان اروپایی به آن توجه خاصی دارند. اگر اهل پارچه لنگی هستید، شال یا کیف این سبکی هم به ست سفید و بنفش می آید. 

رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند که دنیای مد بارها زیبایی آن را تجربه کرده است. ممنون از همراهی شما با آرایشیک

  • ۹۸/۰۳/۲۰
  • سارا مهربان

ست لباس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی