آرایش و زیبایی شیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار .  قوانین زیادی برای ست کردن لباس سفید با دیگر لباس ها وجود ندارد و کاملا با سلیقه و خلاقیت خودتان می توانید ست های زیبایی را برای بهار پدید آورید. آرایشیک در این پست چند ایده را با شما در میان می گذارد. با ما همراه باشید.

ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار

- جین سفید جز محبوب ترین هاست و شما می توانید هر لباسی با هر رنگی را با آن ست کنید. سیاه، سفید، آبی، صورتی و ... همگی در کنار سفید زیبا و چشمگیر به نظر می رسند. در این ست شما می توانید دامن جین را در کنار تاپ رنگی و یک صندل تابستانی راحت بپوشید و به مهمانی دوستانه و روزانه بروید.

[
ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار


- اگر به دنبال ست رسمی تری می گردید، یک پیراهن طرح دار مشکی و سفید را با یک کت جین سفید همراه کنید. هم چنین اگر رنگ ها را دوست دارید می توانید از این رنگ صورتی پر رنگ و جذاب برای اجزای دیگر ست تان بهره ببرید. همیشه به یاد داشته باشید که اکسسوری در ست شما جلوه زیادی را ایجاد می کند، پس آن را فراموش نکید.

ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار- اگر شما نیز مثل من عاشق شلوار جین سفید هستید، این ست را به شما پیشنهاد می کنم. انتخاب شومیز طرح دار رنگی و اضافه کردن کفش تابستانی مورد نظرتان این ست را برای شما آماده می کند. سعی کنید در ست های بهاری از رنگ های متفاوت و حتی متضاد هم در کنار هم استفاده کنید.

ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار- اگر می خواهید یه شب خنک بهاری را به مهمانی های دوستانه و مجالس رسمی تر بروید، آرایشیک این ست را به شما پیشنهاد می دهد. با پوشیدن این شومیز سفید که به لطافت زیبای بهار می ماند و با پوشیدن یک جین آبی روشن و صندل قرمز تابستانی، زیبا و دلربا به نظر برسید.

ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار ایده های ست کردن و پوشیدن لباس سفید زنانه در بهار

 ایده های شیک و دلربا همراه با آرایشیک !

  • ۹۸/۰۲/۲۷
  • سارا مهربان

لباس سفید زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی